mandag 3. juni 2013

Ny uke og energi - lageret er på topp

 
Etter en fantastisk helg, med lite planlagte aktiviteter og god tid til å gjøre hva
man vil, er energien på topp igjen!
Noen timer i solen, rolige dager og litt hagesysler gjorde susen.
-------------------------------
Tenkte å dele litt om kreativitet.
Mange høysensitive er jo nettopp det, kreative.
Jeg føler meg også ganske kreativ.
Til tider altfor kreativ!!
Jeg får mange nye idèer. Hvis jeg ikke velger hva jeg skal fokusere på, kan det fort bli bare surr.
Da kan jeg bli overstimulert av mine egne tanker.
Resultat = rastløs
Jeg må bevisst velge om jeg skal gjøre noen av idèene som kommer eller legge de bort.
Eventuelt skrive de ned og gjemme de til siden.
Hva jeg liker å være kreativ med:
* FOTO
* HAGE
* INTERIØR
* MATLAGING
* BAKING
* DIV
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar :)