lørdag 1. juni 2013

Ro for sjelen..

Endelig kom den etterlengtede frihelgen.
Ingen planer og ta alt som det faller meg inn.
Herlig!
 
 
Jeg har fått gjort mye likevel.
- Startet med diverse husvask.
- Vasket klær og hengt de ut.
(Det lukter jo såå godt)
- Solt meg, så fort det har kommet noen solstreif.
Det gir meg så mye. Det føles som om jeg ligger til lading...hehe.
Energien blir fylt opp!
 
 
 
Vært en tur på hagesenter.
(en av mine favorittgreier)

 
Fiksa litt i hagen :)
Det er rekreasjon det!



 
I tillegg har vi kost oss med god mat.
Hele familien samlet.
*****
Det er litt av det å være høysensitiv, at man setter så enormt stor pris på små gleder.
Vi tenker over små detaljer..
Som at i dag så jeg en fin, hvit sommerfugl.
Det gledet meg veldig.
Mange ville knapt nok enset den.
-------------------------------------------
I neste post skal jeg skrive om interesser og kreativitet.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar :)