fredag 2. august 2013

Høysensitiv - Sommeren skal nytes så lenge som mulig!

Det skrives..august!
Den siste sommermåneden i året.
Jeg er absolutt ikke klar for høsten enda. Det er helt sikkert!
Men jeg har uansett ikke tenkt til å bruke denne fine måneden til å bekymre meg for det.
Jeg skal kose meg.
Når været er fint, har jeg lovet meg selv å være ute i solen fremfor å gjøre alle
"pliktene" inne. De går jo ikke sin vei. Det gjør derimot sommeren.
Jeg blir stressa av for mange ugjorte hussysler, så jeg går på kompromiss med meg selv.
Egentlig liker jeg å gjøre unna det jeg skal, før jeg kan slappe av (en HS-ting).
Men været rår vi jo ikke over, så da er det best å smi mens jernet er varmt.
 

 
Men i det små så begynner jeg å forberede meg..
Jeg må ha noen lyspunkter. Noe å se frem til.
Det er viktig for meg å gjøre det ekstra lunt og koselig inne om høsten og vinteren.
Puter, pledd og fine lykter.
Tenne stearinlys og skape litt hygge.

 
Hvordan oppleves vinteren for deg?
Er det flere HSP`er som synes at den kalde, mørke årstiden er litt vanskelig?
Hva gjør du for å ha det bedre?
......................................................
 
Ser at det er fler og fler som titter innom her.
Legg gjerne igjen en kommentar.
 ***
Ha en fortsatt fin sommertid!!!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar :)