mandag 24. februar 2014

Høysensitiv + det er snart vår = GLEDE!!!

 
Det er selvfølgelig min greie.
Det finnes helt sikker HS-personer som elsker vinteren også.
Jeg er en vår og sommer person.
De største gledene finner jeg på denne årstiden. Når det gjelder årstidsbaserte gleder altså :)
Jeg føler meg som et murmeldyr om vinteren.
Hvis vi er så heldig å få en skikkelig solrik dag, blir jeg fylt til randen av energi.
Det er helt merkelig hvor stor påvirkning solen har på oss.
 
Nå skrives det snart mars i kalenderen. Da vet jeg at om en måneds tid er den kalde og gråe årstiden over. klager ikke på vinteren vi har hatt i år. Den har vært helt grei for min del.
 
Men det er allikevel noe helt eget ved våren!
Å se det spire og gro, kjenne solen varme på kroppen, gå turer i skog og mark.
Det er bare fantastisk!!
 
Dette elsker jeg ved våren og sommeren:
* Fuglekvitter
* Solen som varmer på kroppen
* Duftene av alt som gror
* Lydene i skogen
* Spenningen ved å titte i bedene i hagen
* Dra på hagesenter
* Stulle i hagen
* Ta med kaffekoppen ut på trappa og bare nyte livet
* Fylle en balje med vann og ta et fotbad ute i sola
* Piknik
* Sene sommerkvelder ute
* Lette sommerklær og sko
* Å gå barbent i sanda
* Fotografere
* m.m.
 
Trykk på linken og hør den fine sangen :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar :)